اخبار > کاهش مراجعان حضوری سازمان وظیفه عمومی ناجا؛ دستاورد به کارگیری فناوری های نوین
 


  چاپ        ارسال به دوست

کاهش مراجعان حضوری سازمان وظیفه عمومی ناجا؛ دستاورد به کارگیری فناوری های نوین

سردار"بهرام نوروزی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی، اظهار داشت: این سازمان با توجه به مسئولیت و ماموریتی که به عهده دارد یکی از مجموعه های ناجاست که ارتباط بسیار گسترده ای با جامعه دارد و به صورت مستقیم با جوانان و غیر مستقیم با خانواده های آنان در ارتباط است.

وی بیان داشت: در سال های اخیر خدمات دهی به مشمولان،همسو با فناوری های نوین بوده ،این اقدامات کاهش قابل توجه مراجعان حضوری را نسبت به سال های گذشته در پی داشته است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: با ایجاد زیر ساخت های لازم،تاکنون ثبت 26 مورد از امور وظیفه عمومی در سراسر کشور به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) واگذار شده که با انجام این امر، ارائه خدمات به مشمولان در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد.

سردار نوروزی با بیان این مطلب که آمار مراجعه مشمولان به سازمان وظیفه عمومی به نسبت سال های گذشته،روزانه به کمتر از500 نفر رسیده است، افزود: راه اندازی سامانه ثبت اینترنتی خروج از کشور،تاثیر بسزایی در کاهش سفرهای بین شهری، صرف جویی در وقت و هزینه داشته است.

وی اشاره کرد با فعال سازی بخش خدمات مشاوره پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانیwww.vazifeh.police.ir و همچنین سامانه تلفن گویا به شماره 096480 توانسته ایم مشاوره قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی را به صورت غیر حضوری ارائه دهیم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همچنین بخش خدمات الکترونیک این پایگاه و سامانه پیامک سازمان وظیفه عمومی ناجا به شماره110206010، امکان استعلام آخرین وضعیت خدمتی را برای مشمولان ایجاد کرده است.


١١:٥١ - شنبه ٣٠ تير ١٣٩٧    /    عدد : ٢٧٧٧٣    /    تعداد نمایش : ٩٢١


برای این خبر نظری ثبت نشده است

خروج




ارتقاء امنیت وب با وف ایرانی